16 de set. 2011

Como la seda

Como un lienzo de seda
te escurres entre mis manos,
entre mis brazos, entre mis labios,
suavemente, como la seda.

Como echo de menos
tu tacto sedoso,
suave y hermoso,
peligroso y ajeno.

Esa sábana de seda
que me envuelve día y noche,
que me envuelve sin reproche
por robar su suave esencia.

Como un lienzo de seda
te escurres entre mis manos,
entre mis brazos, entre mis labios,
suavemente, como la seda.

Como echo de menos
besar aquél olor
que me embriaga de temor
y de amor loco y sincero.

Ese olor de la seda,
suave, desafiante,
escurridiza, amante,
hermosa y eterna.

Como un lienzo de seda
te enredas entre mis manos,
entre mis brazos, entre mis labios,
entorno a un cuerpo
de ti sediento.
Suavemente, como la seda.


Dani ♥

1 comentari:

  1. Abby, ets massa romántica xD

    Però saps què? Jo ho trobo fantàstic perquè hi ha gent que no sent la passió com la sents tu. Què seriem sinò sense sentiments? I encara que després haguem de patir... val la pena ^^


    La repetició d'estrofes canviant paraules i situacións s'em fa com si no surtissis del tema, com si hi estiguéssis enganxada a l'amor..hm i és curiós que hagis triat la seda... jeje


    Sento el retràs ;) ja et trucaré aviat noia!!

    (I)! 8) una abraçada desde Cuenca



    ((((la cançó és molt monyes però molt maca xD))))

    ResponElimina